Aleyna4161 Kızlar dün öğleden sonra 2-3 gibi alttan muayene etti doktor ondan beri hafif hafif kasılmalarım oluyordu yavaş yavaş çoğalmaya başladı bu saate kadar dayanabildim ama nişanım suyum falan gelmedi hastaneye gidiyorum … dua edin
Acemianney Aleyna4161 Çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 🙏🏻 Bilgi verdi mi doktorlar aynı durum bende de var bir saat önce falan nişanım geldi ama suyum gelmedi sancıları evde çekiyorum
minussset Aleyna4161 alttan muayene dediğiniz açıklık kontrolü mü Çatı kontrolü mü ? Korktum şimdi. Vajinal usg veya spekulumlamı baktılar . Alttan muayeneden kastınız nedir 🥺 doktor açıklık kontrolü yapmak istediğinde bunu kabul edeyim mi red mi edeyim ?
Ceiydda Aleyna4161 Aleyna4161 Ay maşallah Allah bağışlasın nasıl oldu doğum sürecin bir de muayenede doktor açıklık var dedi mi resmen muayene tetiklemis sanki dogumu doktor bir şey yaptı mı acaba
Aleyna4161 Ceiydda epiduralli normal doğum sancılar gelmeden önceki muayenede ilk doğumumdan kalan açıklığın var demişti o kadar 🤭
busra58ayd58 yaaaa çok sevindimm. tam kaç haftada doğdu belirtileriniz nelerdi anlatır mısınız bende 34. haftadayım
Aleyna4161 busra58ayd58 sancı giriyordu kasıklarıma doğru evde beni rahatsız etmeye başlayınca hastaneye gittim evim birazcık uzak mesafede olduğu için de yatışım verildi ☺️ gittiğimde 4 cm falan açıklığım varmış sanırım
Ceiydda Aleyna4161 bebeğinin gelişimi tam mi emebiliyor mu yarın 37+0 oluyoruz buradaki herkes 38 39 dan önce sanki prematüre gibi konuşuyor oysaki ben keşke hemen gelse diyorum 🙈
Sedset Ay ne güzel bu muayeneden sonra doğum tetiklenebiliyor diye duydum ben de çarşamba oldum ama bana hiç etki etmedi 😂😂 bugün gittim çarşı pazar gezdim 38+1 olduk
Aleyna4161 Ceiydda kilosu da yerindeydi çok şükür kilo söylemeyi sevmiyorum ama ilk bebeğim de fazla emmezdi emmelerimiz az devam ediyoruz şuanda ☺️☺️ evdeyiz şekeri normal çıktı gönderdiler 🫶🏻
Kokusuburnumda Kızlarr 36+6 yım bende yarın 37 oluyorum. Bugün rutin muayene için gittim sancım 85leri buldu ve düzenli geliyordu açıklık için muayene ettiler ama açılma hiç yok bebek kanalda değil ne zamana doğurabilirim sizce 😄
Ceiydda Kokusuburnumda aynıymış günümüz 36+4te nstye bağlandım sancim 15lerde 10lardaydı 😭 ne güzel sizin doğum yakın gibi
Senaasyaali Kokusuburnumda Ben de 37+4 haftalığım neredeyse 100ü bulan sancilarim çıktı nstde, fakat açılmam yok. Doktorum sancın sıklaşıp artarsa suyun gelirse gel dedi. Ben de merak ediyorum ne zaman doğum olur diye
Senaasyaali minussset Ben de 37+4 haftalığım bugün sancim çıkınca alttan muayene edildim. İki parmağıyla kontrol ediyor yani usg ile değil. Açıklık bu şekilde kontrol ediliyor çatı muayenesi gibi
Aleyna4161 minussset 2. Gebeliğim olduğu için çatı kontrolüyle açıklık kontrolü arasındaki farkı bilmiyorum ilki devlette olduğu için düzgünce bilgi bile alamıyordum 🥹 ama ben tekrar son muayeneme gitmiş olsam alttan musyeneyi kabul etmezdim 🥹🫶🏻
Kokusuburnumda Senaasyaali kanala girmiş mi bebek peki, en önemlisi kanala girmesi galiba bana bol bol çömelme hareketi yap dedi doktorum
Minyonannecik Senaasyaali bişey merak ediyorum açıklık muayenesi çatı muayenesi gibi mi aynı mı yapiliyor
Kokusuburnumda Minyonannecik evet aynı oluyor ama korkmayın hiç ağrılı sancılı değil neler okuduk burda herkesin bakma şekli mi farklı acı eşigi mi farklı anlamadım ben. Bugün 2 defa açıklık bakıldı ikisi de beni rahatsız etmedi çok şükür ☺️
Minyonannecik Kokusuburnumda 27 haftalıkken açıklık muayenesi yaptı acildeki ebe ama canım biraz yandı açıkçası şimdide 36 haftada çatı muayenesi yapalım diyor doktorum aynı işlemi mi yapacak diye merak ediyorum
minussset Kokusuburnumda doğumu falan tetiklemez dimi ? Tehlikeli değil. Tecrübeli değilim de korkuyorum biraz