Selenavci63 Plakkafa_ bir şeye sarın dolabın içinde karanlıkta bir gece bekletin sabahta olgunlaşıyor
Minnakpopus Plakkafa_ avokado buz dolabında olgunlaşmaz maalesef aksine diri kalır. Ben toptan bi sayfadan alıyorum avokadoları satıcı nasıl dediyse o şekilde canlı tutuyorum yada olgunlaştırıyoru
Dilos6 Phyloo benim aldıklarım olgunlaşmıyor 1 hafta bekledim mecburen elma gibi kıtır kıtır yemek zorunda kaldım hep
busrademirerol Plakkafa_ selamlar tek başına fırın kagıdına sarın tencere dolabına ( ben öyle yapıyorum 🤣 karanlık bir yer olabilir ) karanlığa koyun 1 güne yumuşuyor maç 1.5 ama benım taş gibi olanlar hemen yumuşar yiyecegım zaman geceden böyle yaparım
Plakkafa_ busrademirerol ya dediğiniz gibi yaptım samlama kabına koydum ben ondan mı bilmiyorum tencere dolabına koydum hatta 4 gün oldu yarın 5 hala sem sert olgunlaştı ben mi anlamıyorum acaba hala sert 😆😆
Minnakpopus Plakkafa_ elmayla birlikte bir beze sarıp poşete koyup ağzını bağlayın 2-3 güne kalmadan yumuşar merak etmeyin.
busrademirerol Plakkafa_ dik açıyla kesin bi bakın kesiliyorsa olmuştur yarısını kaşıkla alın üzerine az limonla ben salatalım gibi yiyorum ezmiyorum bile öyle dokununca içine göçmez zaten öyle çok göçen de çürüyor
Plakkafa_ busrademirerol fırın kağıdına sardım saklama kabına koydum onuda tencere dolabına koydum sert hala 😑