melissannesi 11. Haftadan itibaren reflüm de var olarak inanılmaz kötülendim 21. Haftadayım doktorum galviks diye bir şurup verdi tek bu kesiyor gaviscon pembesini vs kullandım hiçbiri işe yaramıyor falım sakız çiğne bu şurubumdan yazdırabilirsin bide sade soda insanın midesini süt yakarmı valla benim yakıyor laktozsuz beslen bide kuzum 🥺