Sedef-12 benim mide bulantılarım hiç olmadı ama onun dışında ilk 4-5 ayım sivilcelerle geçti o kadar çirkinleşmiş gibi hissediyordum ki kendimi. Cinsiyeti belli olmasına rağmen yüzüme acaba kız mı diyenler oldu lekelerim sivilcelerim yüzünden 😂 üstelik tatlı değil tuzlu ve ekşi şeyler istedi canım, 5.aydan sonra tatlıya döndüm. Göbeğimin şekli top gibi sivri bir de o da erkek belirtisi derler ama bence herkesin hamileliği çok farklı ilerliyor kimseyle kıyas etmeyin. Detaylı ultrasonu bekleyin netleşsin öyle alışveriş falan yapın ☺️