[silindi] yorumunuzu gördüm ben kendi adıma cevaplamak istedim benim fsh 19 amh (0,496) çıkmıştı ve hatta erken menepoz tanısı konulmuştu bu şartlar altında eğer çok istiyorsam tüp bebek yapmamı önerdiler onun öncesindede hormon tedavisi görmem gerektiğini söylediler derken derken ben bu tanıdan bir kaç sonra hiç bir tedavi görmeden hamile kaldım şu an 20 haftalık hamileyim 🥰