Merhaba kızlar nasılsınız.
Geçen yıl tam bu zamanlar boş gebelik yaşadım ve bugün hamile olduğumu öğrendim bi pcos’lu olarak (kan vermedim henüz cuma günü gideceğim) bi yanım mutlu ama bi yanım buruk gibi, çok sevinmek istemiyorum açıkçası çünkü geçen yıl boş gebelik olduğu için çok üzülmüştüm canım çok yanmıştı, benim için zorlu bi süreçti.
Belirtim şiddetli göğüs hassasiyeti onun dışında klasik reel sancısı gibi..
Aşağıya testi bırakıyorum. Anında çıktı bu arada. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Güzel kalpli güzel annelerim benim için dua edin olur mu 🌸
