adatuna 14 gün geçti 2 günde adetim gecikmiş olcak eğer olmazsam sabah
Ay26ay_ olsa çıkardı canım negatif şuan
Cimcime30 seninle her posta varız bu belirsizlik çok kotu
Ay26ay_ 😀😀😀bacım yarın ben yaparım varsa çıkar yoksa regl olurum bence artık
Cimcime30 işin garip tarafı kan verdim oda kafamı kurcaladi benim
Ay26ay_ ben vermedım
Cimcime30 haber et merak ettim canım
adatuna şuan öyle olduğunu biliyorum ama geç döllenme ihtimali de var
Ay26ay_ 14 gün geçmiş yumurtlamadan 10.günde başlıyor kanda Çıkmaya