Ay26ay_ Kizlar adetim 1 gün gecikti kan testi verdim 2 çıktı yuksekilir mi yoksa gebelik yok mu normalde hep 1.20 çıkardı bu sefer 2 çıktı
Ozgenur22 Ay26ay_ kuzum 5in altında olunca gebelik yok ama geç döllenme de olabilir allahtan ümit kesilmez biraz daha bekle derim
Ay26ay_ adatuna evet ama daha önceden regl olmadan saatler önce bile verdiğimde 1.20 cikiyodu o yüzden kafam karıştı
Onurbunur Sanmıyorum yükseleceğini ama geç döllenme olayı falansa bilemem ama yinede bi tık fazla olmalıydı ilaç falan kullandıysanız onun etkisi ile gecikmiştir
Cimcime30 adatuna hıc gecıkmez hep Pıkten 15.gun sonra regl olurum Senın gbı en son pazar yaptım ıste