ArasMom__ canım benimde dikişlerden yana çok sıkıntım oldu. Doğumdan önce bortholin kıstım vardı ve doğumda çok sisip apse oldu sonrasında öyle bir hal aldı ki vajina girişindeki dikişlerimi attirdi. Neyse apse boşaltılırken yeniden dikiş atıldı oraya ama eve geçince kendimi çok kollamadığımdan mı bilmiyorum yeniden açıldı. Acaba kapanır mı kendiliğinden diye çok bekledim ama kapanmak bir yana orda bi et parçası oluştu ve sürekli kanıyordu. En son 10 gün önce yeniden operasyon geçirdim ve o et parçasını aldırdım yine 5 dikişim var. Dogum yapalı 4 ay oldu eşimle aylardır ilişki yaşamıyoruz, psikolojik olarak çökmüş durumdayım. Sürekli kendimi aynayla muyene edip iyileşti mi açıldı mı diye hep kurcalıyorum. Doktor furicin antibiyotik krem vardı sabah akşam onu kullanıyorum. Her WC’den sonra saç kurutma makinesinin soğuk ayarıyla kurutma yapıyorum. Çok fazla suyla taharet almıyorum ki su sürekli değdirmiyorum. Arastirdigim kadarıyla kendi idrarindan enfeksiyon riskin oluşmuyor. Günde 2 kere suyla taharet alıyorum sadece. Tampon hareketlerle kurutuyorum. İc camasiri giymiyorum bol etek pantalon giyiyorum hava alsın diye. Birde aksi gibi doğumdan beri yoğun bir akıntım var. Doktor fitil verdi ancak o da etki etmedi. Emzirdigim için de antibiyotik kullanamıyorum. Şimdi korkum o akıntı sürekli dikişlere geliyor ve orayı acaba nemli mi tutuyor iyileşmesini geciktirir mi veya tekrar dikişleri açtırır mı diye ama o akıntıya da engel olamıyorum maalesef yapacak başka biseyim de yok. İki üç kere baya açtırarak kontrol ettim ama doğru değil
Bir daha o kadar detaylı inceleme yapmayacağım akışına bırakacağım çünkü elledikce daha kötü olacak diye korkuyorum. Bu sefer bide mor bi kalın ipek dikiş atılmış biraz geç düşen bir dikiş türü sanırım ve en az 2 ay daha sürer iyileşmesi muhtemelen. Enfeksiyon kapmasın yeniden açılma olmasın diye hep dua ediyorum