ArasMom__ merhaba siz bana yardımcı olur musunuz, doğum yapalı 1 hafta oldu altta dikişim var. Başta sorun yoktu ama yatarak lohsalik geciremedim malesef, çok hareketli olduğumdan dolayı mıdır dikişimde sıyrılma olmuş 5. Gün kontrolünde doktor söyledi. Eve gelip baktım ucundan açılmış ama doktor müdahale etmedi Fito krem verdi onu sürüyorum ama bitişmedi hâlâ orası ya🙁 acaba öyle ayrık kalır mı çok korkuyorum