Hilalgc Ozge0635 bende sağlık ocağında kan verdim bugün de e nabıza düşer mi nerden nasıl bakıyorsunuz siz
Hilalgc Ozge0635 barkod no yok bende ya tüh aynı gün içinde çıktı mı sonuç bir sonraki gün mü çıktı acaba bugün sbaah verdim 11 de
Burcin__ Ozge0635 Ozge0635 kasıklarının ağrısı çok normal yerleşiyor şuan bebişin ☺️🥰 adet ağrısına benzer tarzda bir ağrı olur endişe etme sanki her an adet olacakmışsın gibi hissedersin yorma kendini hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah ☺️