Ozge0635 feridesude eczaneler benden iyi para kazandı ahahahahah yarın çıkmazsa resmi tatil diye cumaya çıkar
Mariam1 Ozge0635 bende zor dayiandim almamak için gittim eczanede krem aldim çıkmaz zaten bildiğim halde yine almayi kalktim almadım
ppmerlina sonuç çıkmıştır ama sisteme girilmemiştir aşkım hastanede mi vermiştin? Hastaneyse bi acile git istersen. Söylerlerr
Ozge0635 ppmerlina kuzu aile hekiminde verdim laboratuvar sonuç yerinden de bakıyorum çıkmamış daha uyuz oldum iyice
Burcin__ Ozge0635 Ozge0635 kasıklarının ağrısı çok normal yerleşiyor şuan bebişin ☺️🥰 adet ağrısına benzer tarzda bir ağrı olur endişe etme sanki her an adet olacakmışsın gibi hissedersin yorma kendini hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Hilalgc Ozge0635 bende sağlık ocağında kan verdim bugün de e nabıza düşer mi nerden nasıl bakıyorsunuz siz