Esayyy977 aynı sonuçları bende de vardı. Doktorum bana hamile kalmadan önce 1 kutu kan sulandırıcı iğne yazdı evde test yaptığında pozitif çıkarsa bana gelmeyi beklemeden hemen iğneyi vurmaya başla dedi. Bu önemli bir şey pıhtı atıp bebeğin ölümüne sebep olabiliyor. O yüzden dikkate almalısınız. Ayrıca başka bi doktorda hamilelikten sonrada sürekli olarak coraspin kullanman gerekli demişti. Yani hamileyken iğne hamilelik bitince kan sulandırıcı hap şekkimde devam edicem bende bundan sonra.