32 ye gireceğim ben de bebeği çok fazla hissetmeye başladım ben de tam tersi özellikle dinlenik pozisyonda iken.ki çalışıyorum 37 ye kadar da çalışabilir raporunu alacağım bu hafta, bütün bebek işlerini bitirdiğim için de rahatım, sadece bebek ters düzelmezse diye bir korkum var ama olmazsa da sezeryandan da korkmuyorum. 9 ay bir an için bekliyoruz sadece nasıl isterse öyle olsun. Sadece kendime ve bebeğime odaklandım başka kimseyi düşünmüyorum açıkçası en yakın arkadaşımı doğuracağım için mutluyum son zamanları biraz zorlasa da hep bunu düşüneceğim