ikizlerin_annesi__ Kızlar normalde 8 hafta olmam gerekiyordu 6 haftalığım pazartesi kürtaj olabilirim hala bebek kalp atışı duyulmazsa . Sizce bu haftalıkta kürtaj mı yoksa ilaçla mı düşük yapmam mantıklı ilaçla yapan oldu mu bu haftalarda çok acı oluyor mu ?
1tosbikannesi ikizlerin_annesi__ haftası küçük olduğu için kürtajla alabilirler doktorunuz bu konuda bilgi verdi mi size
Masal2021 ikizlerin_annesi__ bana da kürtaj dediler evde kendim düşürdüm ins sen kalp atışını duyarsın gerek kalmaz
GezenTavuk_2 ikizlerin_annesi__ ya şimdi şöyle söyleyeyim kürtajın şu avantajı var içinde parça kalma ihtimali kalmıyor Ama ilaç da düşük yaptığınız zaman içinde parça kalma ihtimali oluyor Ben ikinci gebeliğimde hiç belirtim yoktu bebeğin kalp atışı ve gelişimi durduğu için 8 haftalıkken beni kürtaj yaptılar dil altı hap verdiler Ama o bana yaramadı bu kürtajdan sonraki gebelikte kendiliğinden evde düşük oldu 10 gün içinde de bitti zaten Kasım ayında olduğu düşünüm o aydan itibaren adet oluyorum parça kalmadı bende ama ilaç da düşük tamamen şans işi parça kalabilir de kalmayabilir de ama kürtajda parça kalma ihtimali genelde olmuyor iyi doktora denk gelirseniz.
ikibebelianne-M ikizlerin_annesi__ kesinlikle kürtaj ilacla rahim ici tam temizlenmeyebilirmiş daha önce kürtaj olmuştum doktorum ilac olursa sonra tekrar kürtaj gerekebilir demişti.
ikizlerin_annesi__ 1tosbikannesi doktor haftası küçük olduğu için isterseniz ilaç verelim öyle düşürün dedi :(
Masal2021 ikizlerin_annesi__ yaklaşık 10 hafta falandı her gittde kalp atışı yok dedi kürtaj dediler evde maydanoz suyu içtim bir haftaya düştü ama sen bekle11 . Haftaya kadar geç döllenme olabilir hiç bir olac kullanmadım düştükten sonra gittim parça kalmismi diye biraz kaldı dedi adetle düşer dedi öylede oldu
1tosbikannesi ikizlerin_annesi__ tabiki tercih size kalmış ama ben kürtajı tavsiye ederim, 21 haftalık bir kaybım oldu suni sancıyla doğum yaptım ardından parça kaldığı için kürtaj oldum. Sizin haftanız küçük o kadar sancıyı çekmeniz gerekmez kürtajla hem parça kalmamışta olur. Ama tekrar diyorum tercih size kalmış.Rabbim kolaylık versin inşallah 🌸
ikizlerin_annesi__ ikibebelianne-M gerçekten mi ay bende bilmiyorum ki o kadar kararsız kaldım ki kimisi de sağlıklı olan ilaçla kürtaj zarar verebiliyor diyor bende bilemedim ne yapacağımı 😔😔😔
halitefe ikizlerin_annesi__ bu haftalardaki bebeğin hapla düşme ihtimali yüzde 1 faln boşa acı çektiğinde kalırsın düşse bile parça kalır her durumda kürtaj şart ve daha sağlıklı ileri hafta bebeklerde hap daha çok işe yarıyor tam tersi
ikizlerin_annesi__ halitefe ben dogudayım doğru düzgün doktor bulamadım aslında en çokta o yüzden korkuyorum kürtajdan yanlış birsey yaparlarsa zarar verirler diye
ikibebelianne-M ikizlerin_annesi__ parça kalması riskli korkmayın kürtaj basit bir islem 15 dakikada hallediyorlar sonrasında da hamile kalma konusunda bir risk yok 1 tane dogum yaptım simdi ikinciye hamileyim
ikizlerin_annesi__ Masal2021 almış mı diye Vajinal ultrasyon da mı bakıyorlar yoksa yine kürtajda ama bakıyorlar ben de o kısmı merak ediyorum bir de çok ağrınız oldu mu
ikizlerin_annesi__ ikibebelianne-M ne bileyim doktorum da ilaçla vücudundan atabilirsin dedi kürtajı çok önermedi ben de açıkçası doğdu olunca oradaki doktorların çok tecrübesine güvenmiyorum o yüzden acaba ilaçlama atsam dedim çok çok hastanede yatacağım zaten ağrı kesici vurdururum eğer çok ağrım olursa dedim
Masal2021 ikizlerin_annesi__ yoo canik normal ultrason da bakıyorlar parça kalıp kalmadığını korkma kadınlar güçlüdür