Elmasekeri1 Sancı degeri50-60 ve üzeri olunca ayrıca belli aralıklarla sancinin olması gerek doğum başlaması için sizin öyle bir ağrıniz yok😊
danla2711 Elmasekeri1 teşekkür ederim 🥰😄 oğlumun enfeksiyonumdan dolayı kalp atışı yüksekti bugün normale döndüğünü ve o sancı yerininde normalde düz olup bugün dalga dalga olduğunu görünce bi heyecanlandım 😄
danla2711 GirlandBoy_Mom ahaha evett yanlış alarm ama düzensiz kasılmalarım var çokta uzun süreceğini sanmıyorum 😂
danla2711 queenanne1 oyy maşallah tombiş geliyor o zaman😂🥰 kaç cm açılmann😍 evet aşkım enfeksiyonum geçiyor gibi gayet iyi hissediyorum çok şükür 🤲
queenanne1 danla2711 iyi maşallah geçer geçer🌸 2cmmiş pazartesi gitmiştim kontrole evde egzersiz vs yapıyorum bekliyorum bakalım dua et🥹
danla2711 rosatue 😂😂ay iyi bari hem bir yanım sabırsız erkenden gelsin istiyor hemde diğer yanım küvöze girmesinden korkuyor 🫠🫠