Deryakaya1802 GirlandBoy_Mom üstteki bebeğin kalp atışı alttaki de sizin sancı durumunuz 20nin altında olunca sancı olmuyo diye biliyorum benim de bu tarz çıkmıştı sancın yok demişti doktor 💘
danla2711 Melissayda teşekkür ederim canım🥰🥰 bebişin enfeksiyonumdan dolayı kalp atışları yüksekti onlarda düzene girmiş çok şükür 🤲
Melissayda @danla2711 idrar yolu enfeksiyonu demi öyleyse çok etkiliyor aşkım çok su iç, ayaklarını sıcak tut doğuma kadar azalsın 🙏
queenanne1 danla2711 kızz benim açılmam varmış son muaeyenede öğrendim, oğluşum 3,5 kg olmuş doğurmayı bekliyorum🫠 senin enfeksiyon geçiyor gibi mi nasılsın
danla2711 GirlandBoy_Mom ahaha evett yanlış alarm ama düzensiz kasılmalarım var çokta uzun süreceğini sanmıyorum 😂
danla2711 queenanne1 oyy maşallah tombiş geliyor o zaman😂🥰 kaç cm açılmann😍 evet aşkım enfeksiyonum geçiyor gibi gayet iyi hissediyorum çok şükür 🤲