Günaydın herkese. reglime 1 hafta var, bat 7 mayıs. Sabah uyanınca awox marka erken gebelik testi yaptım, 8e doğru. İlk 2-3 dakika bir şey görmedim. Sonra oğluma kahvaltı hazırlayacağım için bakamadım. 8:25 gibi bu şekildeydi. Kuruma çizgisi mi sizce? Bu marka kuruma çizgisi yapıyor olabilir mi? Sevinsem mi bilemedim, tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum. Çok teşekkür ederim.