Kbrrsln7 Bende bugun 36 oldum sabahtan beri belim agriyor kasıklarımda ve karnımda agri var ne kadar dinlensem gecmiyor. Ara ara da karnımda batma hissi var. Bebegim de hareketli ama boyle daha az hareketli🥲
Uzunp Sila_38 nası Bi agri yürüyünce siliyorum gibi mi erken doğum riski var 33 haftaligiz çok agri var oramda
snylyy Sila_38 benimde sancım var yani regl ağrısı gibi ağrılarım var akşamdan beri ama kırmız bişey veya farklı bi akıntı gelmedi sabah nstde sancım çıkmadı çok az çıktı ne dediler size 35 haftalığım bende