Sureyya-2626 Nazf adet sancısı gibi ama az daha sancılı alt karnımda aniden oldu ılık duş aldım ilaç aldım yattım ama bana mısın demedi gerçekten bebeğe zarar vermez demi 4 saattir bu durumdayım geceye kadar geçmezse denicem acile gitmeyi bende bir şey yapmadım olumsuz neden oldu cidden bilmiyorum rahim büyüyormuş bebek büyüdüğü için o ağrı yapıyor yazıyor internete baktım ilk haftalarimda da böyle ağrı vardı yerleşme ağrısıymış o çok şiddetliydi ambulansla gittim acile o zamalnlar çalışıyordum şimdi neden ağrıyor bilgim yok 😭😭😭😭😭😓😓
Nazf Sureyya-2626 Yani bilmiyorum ki bende de regl sancısı gibi oluyor arada Ama süregelen bir ağrı yok Doktorum hep ağrı her zamankinden şiddetli ve geçmiyor bir hal alırsa gel dedi Bence git hem için rahat etsin hemde bu acı ile daha ne kadar durabilirsin ki ❤️ git lütfen ve haber ver İnsallah güzel olucak her şey
Nazf Aysezey ayyyyyy minikkkk bebisininnn kokukusunu cekiceksin 6 gün sonraaa 🥹❤️ ne güzel Darısı zamanı geldiğinde benim ve diğer hanımların başına 🌸🌸🌸🧿🙏🏽
NNSKA Yok mu arttıran diyerek ben de Buraya 213 sayısını bırakıyorum arkadaşlar son 213😂🥹🙈✨ Şaka bir yana herkes sağlıkla bebişlerini kucağına alsın İnşallah (213 şaka değil)🙏🏻🐣
Nazf NNSKA ayyy canım benim Daha başındasın (99 olunca girdiğim tripler ) 🤣 İnsallah en başından sonuna kadar çok çok güzel, rahat bir hamileliğin olur, zamanı geldiğinde de sağlıkla kavuşursun 🌸🌸🧿
elaanurrrrr As38- benim de son 56 ve evimde badana yapılıyor temizlik yapılacak sizi çok iyi anlıyorum inşallah her şey yoluna girer bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻
___Ebruli___ Nazf biz de son 82 gün 🤗😍🥺 sağsalim sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah 😍🎁🥰 7 yıl sonra tekrar gebe olmak değişik bir duygu 🥺😥 kızım 2018li ve şimdi de oğlum olacak temmuzda doğum gözüküyor bakalim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ❤️
Meloshmelo @"Cansu_ozata gerçekten öyle zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım çok hızlı geçiyor heyecan yapıyorum son dönemlerde karışık bişey yaşıyoruz yani bir o kadar da mutluluk verici 🥰💚