Nazf adet sancısı gibi ama az daha sancılı alt karnımda aniden oldu ılık duş aldım ilaç aldım yattım ama bana mısın demedi gerçekten bebeğe zarar vermez demi 4 saattir bu durumdayım geceye kadar geçmezse denicem acile gitmeyi bende bir şey yapmadım olumsuz neden oldu cidden bilmiyorum rahim büyüyormuş bebek büyüdüğü için o ağrı yapıyor yazıyor internete baktım ilk haftalarimda da böyle ağrı vardı yerleşme ağrısıymış o çok şiddetliydi ambulansla gittim acile o zamalnlar çalışıyordum şimdi neden ağrıyor bilgim yok 😭😭😭😭😭😓😓