byzblcm Asill01 benım daha 2.günüm bir belirti yok ama illa belirti olacak diye bişey yokmuş belirti yok diyede üzülme bence
Asill01 byzblcm yok onu demedim test yapmadık ya daha belirsiz yani warmı yokmu onu diorm bazı belirtileri yaşıyorm üç gündür göğüs ucu ağrısı kramplar idrara sık gitme vs.
byzblcm Asill01 senin 7.gününmüş belirtin olabilir evet bu belirtilerde oluyormuş innnşallah tutunurlar canımm güzel haberler alalım
Birduamvar0 byzblcm estrofem günde 2 kez, progestan kapsül sabah 2 akşam 2 şeklinde progestan dex günde 2 , coraspin günde 1 birde axeparin kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Asill01 byzblcm estrofem günde 4kez climare forte bandı oksapr diofol premester monodoks ve prednol sendede aynımı cnm
byzblcm Asill01 günde 2 estrofem sabah akşam ikişer tane progestan fitil akşamları bir kez progestan iğne birde prednol canım
Asill01 byzblcm ewt bnm progestan fitilde war gece iki tane sabah idrara sıkışıkken iki tane unuttum onu yazmayı oksapar yokmu sende
Birduamvar0 byzblcm ben genetik test yaptırdım orda pıhtılaşma cıktı ondan dolayı verildi sizin böyle sorununuz yoksa verilmemiş olabilir
Oznurozkatarr byzblcm kanla ilgili bir sorunun olmadığı içindir belki herkes aynı ilacı aynı tedaviyi uygulayacak diye birşey yokki canım