Cimcime30 haklısın ilk gebelikde komşum olmamış erkik yordu hic sevmem ekşi o yinca bildiğin ağzım sulandı çok canım çekti sonra ayine gunde tavuk yapirodum o kadar kötü oldum ki yemek zor yaptım şüphelendim regl geçmedi gitm test aldım pozitif ikincide bişe anlamadım bunların karnim zaten ağrıyordu