020525 Guzel_bebem çok şükür hareketlerini hissedersem birde çok güzel olucak evhamligim kalkicak ortadan
Gizem1504 Guzel_bebem 19 haftalığım hareketlerini hissediyrm dışarıdan belli oluyor :) aşıda vuruldum biraz ağrım oldu ama zaman öyle böyle geçiyor :)
Guzel_bebem 020525 doğrudur her gebelik farklı canım bebekle ve eşiyle alakalı olabilir eşi öndeyse geç his edilir diyorlar
gurbette_bir_anne 020525 ay bende de durum aynı 19 haftalık binde bir damar atar gibi hissediyorum sağlık ocağına gittim ebe kalp atışını dinletti de biraz içim rahatladı ilk hamileliğimde daha çok hissederdim
Guzel_bebem Smyye1B bende 18 haftalıgım bebeğimi his ediyorum çok şükür bende erken dönemde his ettim cinsiyetiniz erkek mi☺️
Aysegularslan 39+6 dayız her an doğurabilir bel ağrısı bacak ağrısı uyku hali var ama kızım bir türlü gelemiyor :)
AybenYB Guzel_bebem 31+1 düşük tehlikesi geçirdim diye ya sürekli kaynanamlayım ya annemlerle sıkıldım kocamı özledim 🥲
Guzel_bebem AybenYB geçmiş olsun bende sizin gibi aynı durumdayım erken doğum risklerim var 18 haftalık oldum banada dua edermisin 🥹🤲🏻
Seymaaa05 AybenYB 6 ıncı haftadan 21 inci haftaya kadar annemde kaldım düşük tehlikem olduğu için kocamı bende çok özlemiştim 🥲 sizi çok iyi anlıyorum
AybenYB Guzel_bebem dualarım sizinle, bebişiniz sağlıkla zamanında gelsin inşallah 🙏🏻 kız mı erkek mi
Guzel_bebem Basra benimde bir kaç gündür sağ kasığımda böyle rahatsız olmayacak şekilde ağrım vardı sizde oldumu rahim büyüyor ondan diyorlar bizim büyükler