Kızlar bi bakın galiba doguruyorum öğlen 2 buçukta 45 dkda bir gelen sancılar başladı 18.10da en son kasolmayi kaydetmişim sonra süre tutmayı bıraktım duşa girdim çıktım sıcak suda uzun süre kaldım sanki buna ihtiyacım var gibi hissediyodum
Sonra duştan çıkınca belim ağrımaya başladı belimin tam ortasından bacaklarıma ağrılar indi karnımın kasilmalari bi süre sonra 20 dk da bir gelmeye başladı artık saat gece 11 e kadar bekledim bu sırada da 5 6 kez buyuk tuvalete cikmişimdir bu saate kadar çok fazla çalışıyor bagirsaklarim kendini boşaltıyor sanki daha sonra uyuyayim dedim uyudum kedim sagolsun beni uyandırdı 2 bucuk gibi ve uyandıktan sonra da 2 kez daha tuvalete çıktım bir de en önemlisin unuttum duştan sonra camasirimda islaklik hissettim renksiz kokusuz kivamsız normal akinti olsaydı beyaz leke kalırdı ancak leke kalmıyor işte durumlar böyle şimdi sabahı bekliyorum sancilarimin sıklaşmasini çok uzun oldu kusura bakmayın 😅