Ftrhn bugün 34+0 olduk. 2. Gebeliğim ilki normal doğumla 38+0 da gelmişti. Daha nst gerek duymadı doktorum 35+4 de girecem ilk nst şu anlık normal doğum bekliyoruz. Bebişin kıyafetleri yıkandı akşam ütülencek gelecek hafta içide valizi hazırlarım artık bakalım 4 yaşında bir oğlum var onu okula parka götür getir acayip yoruluyorum bakalım ne zaman gelir bu bebiş sağlıkla gelsinler inşallah 🙈