Ftrhn ben de 34 e girdim. Sadece yorgunluk çok zorlamaya başladı. Ne yapsam yoruluyorum. İki bulaşık zor yıkıyorum. Bu canımı sıkıyo çünkü daha en az bir ay böyle olacak gibi duruyo. Bide insanlar doğumdan bahsetmiş postta bende hala daha doğuma çok var rahatlığı var doğumu aklıma getirmiyorum korkacağım için. Bazen kabızlık baskısından dolayı makata bi ağrı saplanıyo. yani ben sebebinin o olduğunu düşünüyorum. O ağrıda bile bağırasım geliyo tutuyorum. Öyle olunca doğumda nasıl bir acı olacak diye iyice korkuyorum