_Melikedlk ben her gun sicak dus aliyordum zaten erken dogum riskim 17. haftalardan itibaren vardi hep dogumumu durduruyordu doktorum yine bir gun dusa giricem annem her gun dus ala ala doguracaksin dedi sacmalama ya dedim o gun sancim ve acilmam vardi sabah dogurdum ki acilmamin oldugu gun sabah kontrolum vardi nst normaldi bebek iyiydi doktorum yasasin dogurmadin dedi hatta tam gununde dogacak dedim bir anda gelisti ve yine erken dogum oldu etkisi var mi bilemiyorum