Ceiydda benim ilk bebeğim 35+6 da doğdu bu gebeliğim riskli olmasına rağmen egzersiz önerdi yormadan bu arada ilk bebeğim de erken doğumla ilgili bir sıkıntı yaşamadık standart sarılık oldu o kadar 36 iyi bir hafta merak etmeyin 36 dan sonrası prematüre bile sayılmıyor