Ceiydda 36+4 ben doğmasın diye yatıyorum😅 bence 38e doğru yapın. Açıkçası çok etkisi olduğunu da sanmıyorum da sonradan kendinizi suçlamamanız için diyorum. İlk çocuğumda yapmadığım kalmadı 40 hafta gelmedi, gelmiyordu da biz almıştık. Gelen gelir zaten.