Mavili1480 Kilosuydu boyuydu diye merak ediyorum ya. 🤭 Yoksa çok hareketli maşallah. 🤭 hatta korkuyorum doğunca da bu kadar hareketli olacak diye. İlk kızım sürekli uyuyordu, dürte dürte zor hareket ettiriyorduk. Uyuduğu için aynı gün içinde bir kaç defa nst ye girdiğimi hatta saatlerce kaldığımı biliyorum. Bu hep kıpır kıpır. 🤣