Mavili1480 ben yaptırdım canım evet karma aşı tetenoz+difteri+boğmaca bebeğin anne karnında bağışıklığını güçlendiriyormuş mesela bebekler ilk 3 ay hassas ya enfeksiyona açık oluyorlar bu Aşı daha anne karnındayken bebeği koruyormuş banada ebem anlattı ve yaptırdım hiç Bi yan etkisi de olmadı şükür