Merhabalar kızlar daha önce şekerle alakalı paylasimlarım olmuştu. Bugün tam 25 +1 günlük hamileyim şekerle alakalı prombemim vardı doktor 2 haftalık bir takip vermişti diyetisyen eşliğinde bugün kontrole gittiğimde şekerim 95 altı olmadı hiç ama 120 110 en yüksek 140 dı doktorumda insülin verdi 6 dozluk sadece geceleri vurucam kullanan varmı kadın dogumcuma bebeğin kilosu 750 Gr dedi suyu biraz fazla ama bu unsiline düzelir dedi düzelmez diye çok korkuyorum bu şekilde olup kullanan varmı yardımcı olurmusunuz