Gebelek sedakyhn valla gebeliğimin il 4 ayı o doktora gittim hiç memnun kaşmadım şuan 34 haftalığım elif hocadayım
Aras_momy Hdhdhsjsj bence hiç gitmeyin şehir Hastanesi’ne tavsiye etmem 🙄 neredeyse ölecektim orda doğuma almadı adam beni
Tgrtkrt Kaplanurabia aşırı memnunum ve bilgisi çok fazla ilk gebeligim de de bu doktora gitmiştim ve normal doğum yaptırdı çok iyiydi yönlendirmesi falan
Tgrtkrt Kaplanurabia ve şöyle bi durum da var anlaşmalı olduğu hastaneler de doğum fiyati doktor için uygun öyle 30 bin falan değil
Mervemomy Nazan özdemir kendisi bakıyor detaylı ultrasona ücrette talep edilmedi gereken herşeyi söyledi bana
Tgrtkrt blg29 doğruyu söylemek gerekirse eger fiyati çok fazla tamam evet detaylı inceliyor tek tek söylüyor ama fiyat bence yüksek. Doktora bi kaç soru sordum 2 . Sorudan sonra ters cevap vermeye başladı