Ozge0635 ppmerlina acil alıyor mudur bilemedim başka ilçeden verin der diye gitmedim küçücük bi ilçe olduğu için ahahahah
ppmerlina Ozge0635 alıyor aşkım yani birazcık şansa bağlı ben bir kere gittiğimde almadılar ama sonra gittiğimde her doktor aldı kimse sorun etmedi. Bence doktorun kıllığına bağlı
Ozge0635 etkafa geçen ay yaptım bu ay yapmadım uygulamadan baktım ama biz her günü değerlendiriyoruz desem ahahhaha aşkım sende test yappppp
etkafa Ozge0635 kuzum senle aynıyız sen hangi uygulamayı kullandın bir de yumurtlama hangi gündü uygulamaya göre
ppmerlina Mariam1 çarşamba 0.45 çıkan değer dün 2.30 çıkmışsa negatiftir bitanem zaten beta hcg iki günde iki katına çıkıyor bence kan verme senin baya yükselmiş olması lazımdı dün 😞
etkafa Ozge0635 var da yapmam negatif görmek istemiyorum bir de Awox marka kapı gibi negatif çıkarıyor 😆😆😆
babyylve_ Ozge0635 var canım hayırlı olsun yumurtlama ve catlama ne zamandı bat 6 ysa çok erken yumurtlamışsın merak ettim benim de bat 4.5 arası