Bsracbn bende de pcos teşhisi konuldu, düzensiz adet, kilo alıp verememe vs vs baya kötü şekilde yani. O zaman gittiğim doktor özeldi ve bana ilaç verdi düzenli adet görebilmem için ve yumurtalarımın çatlaması için. O ilaçla birlikte 4 kere hamile kalabildim ama maalesef hep düşük oldu, 5. Tesadüfen oldu o mol gebelik çıktı ve kürtaj oldum. Kürtajdan 4 ay sonra ilk oğlumla hamile kaldım. Hamile kalmaya çalışırken kilo da verdim (60kg verdim) ve pcos’umun yan etkileri azaldı. Doğumdan sonra adet olmadım ama oğlum 4 aylıkken ikinci yavrumla hamile kaldım şimdi onu doğurmayı bekliyorum dört gözle ✨
Özelde muayenelerden sonra belli bir süre kontrol adı altında geçiyor normalde. Benim doktorum o zaman 20 gün boyunca kontrol adı altında muayene ederdi bir sorun vs olsa veya tekrar gel dese. İsterseniz bunu bir sorun. Yoksa devlette de iyi doktorlar var, onlarla görüşüp içinize sinen doktor varsa oraya gitmenizi tavsiye ederim :)