Arzu777 ben de düşük yaptım ekım ayında geçen sene düşük yapınca gonca hocaya gıttım her şey normal çalışmalara başla dedi 3 ay sonra hamıle kaldım ekım başı Eylül sonu gibi kızım dünyaya gelıcek hayırlısıyla blr bebegımı kaybettim bşr bebegım dünyaya gelcek hayat böyle bir şey ıste çok sevındım sizin adınızı da çok güzel bir süreç başlıyor sızın ıcın Hacettepe doktorlarına guvenın konforu bosverın sağ salım kendınız ve saglıgınız ıcın bence bu arada gonca hoca çok tatlı bir doktordu her soruma cevap verıp benı rahatlatmıştı