Beni aşağıdan perinatoloji bölümüne yönlendirdiler birden fazla riskli durum görüldüğü için edip hoca ilgileniyor şu an herhangi bir ücret de ödemedim bazen hangi doktor müsaitse o bakıyor ama doğum konusunu merak ediyordum ben de riskli gebeliklerde bu hocalardan biri doğuma dahil oluyor mu seçim yapabiliyor muyuz öncesinde görüşüp yoksa asistanlar mı giriyor doğuma o gün kim denk gelirse doğum şeklim de belli değil henüz 30.haftamdayım. İlk gebeliğim ne nasıl olur kafamda soru işaretleri var.