Meryemdd
Bende ikiz gebeyim 33+ 4 deyiz ben öğrendiğim bu yana almaya başladım ☺️ 25 kilo aldım ☺️ doktor ikizler seni çok zayıflatır demişti ama tam tersine oldu mide bulantılarım hâlâ devam ediyor. Ama çoğunun ödem olduğunu düşünüyorum. Şimdi daha çok agirlastim alt tarafta çok büyük baskı var ve yuruyemiyorum sizde de böyle oluyor mu ??