Kızlar nolur bana da cevap verin yalvarırım. Adetim 5 gün geçti. Bu gün peçeteye silince akıntıyla karışık az denecek kadar pemnelik geldi. Ama çok az. Test yapmıştım dün negatif çıktı. O kanama adet değilse yerleşme kanamasıysa negatif çıkması normal mi. Hiç hayatımda böyle gecikme yaşamadım