Mehlika_ nazli0306 bakalım umudum bu aydan 😂 ama dediğim givi geçen ay aynısını yaşadım sen dikkatli ol döllenme oluyor olabilir.
nazli0306 Mehlika_ inşallah canım daha önce düşükte yaşadım umarım bu sefer sonu hüsran olmaz hepimizin gönlüne göre olsun inşallah 🥰
Mariam1 Mom_06 çıkar koş yap ben 1 gecikmeyle yapıştım çıktı şimdi daha çok erken yaptım test Daha 2.30 mui