1Ali ben takipli olduğum doktorum ve asistanlarından çok memnunum fakat tabi onlar denk gelir mi muamma bide o sancıyla o kadar yol gitmek istemiyorum 🥹 acile gittim fatihe üç gün felan önce acil doğumdaki doktor tatlıydı evet ama bilmiyorum ya ben ordaki doktorlara muayne olmadan direk doğum için oraya gitsem sizin gibi nasıl olur acaba .. kabul edilir mi