betul1- ben farabide kontrollerimi olmuştum doğumu orada düşünüyordum ama doğumuma 8gün kala doğumhanesi kapandı bende apar topar fatih devlette bir doktora randevu aldım ama randevu günü saatim gelmeden doğum başladı acile gittim, tek kişilik odaya alıyorlar sancını orada çekiyorsun sadece bir kere çatala çıkardılar beni onda da doktor suyumu patlattı. Onun dışında stajyerlerde iyiydi hasta bakıcıda. Doğum anına kadar açıklığa ebeler baktı doğum başlayınca hem ebe hem doktor geldi bulunduğum odada yatağı çatala çevirdiler çok ilgililerde hele doktordan inanılmaz memnun kaldım çok güler yüzlü sakinleştirip cesaret verdi 20dk perina masajı yaptı memnun olduğum yönü çok fazla. Tek sıkıntım dikiş esnasında stajyere yaptırdı ilk iğnenin etkisi geçmişti hissediyorum diktiğinizi deyince hemen bir iğne daha yaptılar bir tık uzun sürdü dediğim gibi stajyer yaptığı için gevşek bıraktığı yerlerde doktor tekrar düzeltti ama dikiş işlemi bitene kadar hiç ayrılmadı başından. O gün çok fazla doğum yoktu benden önce gelen 3-4kişi vardı benim açılmam hızlı ilerledi doğum çabuk başladı diye belkide doktor geldi normalde her doktor giriyor mu doğuma bilmiyorum benim sürecim bu şekilde ilerledi. Aklınıza takılan bir şey olursa sorun mutlaka