MM89 ben de Denizli‘deyim, gerçekten çok yorucu bir süreç, ben de beta hormonu sıfırlanınca burada ünlü bir doktor var ona gitmeyi düşünüyorum, ne yapalım güzel kardeşim, Cenabı Allah hakkımızda böyle dilemiş vardır elbet bir bildiği onun emrine boyun eğilelim elbet meyvesini bir gün yiyeceğiz🤲🏻🌸💕