Farukkubra2025 merhaba benim de iki kaybım var Pihtilasmadan kaynaklandığını düşünüyoruz Mthfr heterozigot çıktı Tam bir pihtilasma hastası değilim aslında ama şuan sürecim değişik ilerliyor Gebeliğimi daha kanda çıkmadan anladım, kanda dogruladim adete bir hafta vardı Hemen coraspin başladı doktor. Betadan emin oldu iğne başladı 5+5 kalp atışı duyduk her şey iyi gidiyordu Bu hafta kontrole gittiğimde kalbin istenilen düzeye gelmediğinin ve gelişimin yavaş olduğunu söyledi Ölçüm 7+1 yerine 6+1 görünüyordu İğneyi 5000 den 7500 e çıkardı İki gündür 7500 iğneden devam ediyorum Haftaya kontrolde durum nerkesir ya batacagiz ya çıkacağız Yüksek pihtilasma hastası olmamama rağmen böyle bir süreç geçiriyorum Bilmiyorum belki embriyoda bölünme sırasında bir şeyler ters gitti bu sefer de… Yoruldum gerçekten…