aydilss hahahha bence normal bende şuan 7 aylık hamileyim hiç aşermedim desem yeridir 🤣ama kız bebeklerde dediği gibi ekşi şeyler seviyordum he normal hayatım da da çok severim ekşiyi limonu ne bilim ekşi olan herşeyi çok severim hamileliğimde ise yine severdim tatlı asla sevmezdim yeni yeni yiyorum