Mayahanim25 Merak ediyorum annelik yaşlarınız kaç acaba ya da kaçta doğuracaksınız? Artılar eksiler var mı yaşadığınız? Ben 32 de doğuracağım.
Selim_Alparslan Mayahanim25 ilk oğlumu 21 yaşında kucağıma aldım 🌸 ikinciye hamileyim. 27 yaşında kucağıma alacağım inşallah ☘️
Edaaktas2 Gzm122 yaa bende aynı şekilde ağustosun son haftasında kucağıma alacağım inşallah 🙏 eylülün ilk haftası da doğum günüm
Sdnrymnklc Merve1616 bnde 29 uma ramak kala dogurcam eksileri neler bende de o pişmaniyet üstüne düşseydim erken olsaydım kafası var suan 🥹
Mayahanim25 Elamomy Vaktinde çok istedim ama hayatım uygun değildi, şimdi umarım ona gerekli özen ve sabrı gösterebilirim… biraz endişelendiriyor haliyle ama güzeli umut etmek istiyorum
Imasleeper Mayahanim25 25 yaşında kızımı doğurdum 28 yaşında da oğlumu doğurucam inşallah . Bence yaş ilerleyince zor oluyor kafam almıyor bazen sesi felan. Enerjimde eskisi gibi değil 😪