Oznurozkatarr iyi de ben nasıl anlaşıldığını sormadım ki size😂 sadece arkadaş kimyasal ya da dış gebelik dediği için bunu nerden anladığını sordum bunu diyebilmesi için kadının değerinin düzgün artmaması ya da başka bir şey gerekiyor değer artmış istenilen şekilde