Burcuguner 2 nisan bat… 25 nisan kan verdim 15 çıktı 27 nisan kan verdim 38 çıktı 29 unda yine vereceğim kaç olmalı? İki günde iki katı evet ama tam olarak hesaplayamadım kafam allak bullak :(
Gizcebu Burcuguner çok üzgünüm ama ya dış gebelik ya da kimyasal gebelik iyi takip etmelisiniz bu süreç biraz sıkıntılı aynı süreçten geçtim 9 ay önce şu an 3 aylık hamileyim şükür
minigimleseruven Burcuguner bence bi kadın doğum doktoruna gidin ultrason ile bakılsın sağlık açısından 🌸
Burcuguner Pembe_bulut Gizcebu minigimleseruven iremd-1798 minigimleseruven iremd-1798 Bfg faveylaa twinboymama Moz iremd-1798 Kızlar 85 çıkmış çok şükür iyi herhalde o zaman?
minigimleseruven iremd-1798 beklenen adet tarihine 2 Nisan demiş , yani adeti 27 gün gecikmiş olarak anladım ben yanlış anlamadıysam , şimdiye çıkması lazımdı kesinlikle kadın doğuma görünmesi lazım
Burcuguner faveylaa iremd-1798 minigimleseruven iremd-1798 Kızlar yanlış yazmışım ya bat 2 mayıs olacaktı.. 2 nisanda regl oldum 7 sinde bittim..
iremd-1798 minigimleseruven evet çok zaman geçmiş daha yüksek olması gerekir geç döllenme olsa adeti bu kadar gecikmez bilemedim ama umarım güzel haberler alır 😟
faveylaa minigimleseruven bende en son adeti 2 nisan diye yorumladım eğer öyleyse erken öğrenmiş ve betası normaldir eğer sizin dediğiniz gibiyse maalesef dış veya kimyasal olabilir
Oznurozkatarr Bfg beta tabiki yapılarak bakılıyor 2 gün arayla kan vererek en az 2 katına çıkarak ilerlemesi gerekir sağlıklı gebelik için
twinboymama Burcuguner o zaman sonuç normal, yapman gereken tek şey yükselişini takip etmek. 29unda 80-90ları görürsen normal seyrinde yükseliyor anlamına gelir
iremd-1798 Burcuguner maşallah öyleyse değerin normal canım önemli olan iki günde bir olan artışı ve senin değerin güzel artmış. Doktor iki günde bir kan verip değeri takip edecektir yüksek ihtimalle. Rabbim sağlıklı hamilelik ve hayırlı doğum nasip etsin sağlıkla evladına kavuş inşallah ❤️
iremd-1798 Burcuguner iyi iyi canım benim 2 katı artmış tez zamanda keseyi görün ve kalp atışını duyun inşallah ❤️
Burcuguner Melusine geç döllenme değil sanırım ya 14 nisanda çatlatma iğnesi oldum yumurtam 22 mm idi. Gün aşırı ilişki sonucu 25 nisan da kan testlerine başladım adetime 1 hafta kala öğrendim işte 15 değer ile 🥹