Bby21 doğum yapacağım hastanede alıyorlar eşimi ama normal doğum yaparsam kesinlikle girmesini istemiyorum çünkü o görüntüyü uzun bir süre hafızalarında silemiyorlarmış benden uzaklaşmasını istemem 😅 Erkeklerde bir travma oluyormuş cinsel anlamda da kadınlardan uzaklaşıyorlar biraz Ama sezaryen doğum olursa düşünebilirim o zaman girebilir belki